Advertisement

מנסור עבאס נתניהו / מנסור עבאס / גם רשימת רעם, בראשות מנסור עבאס, ביקשה להפסיק ... / נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו?

מנסור עבאס נתניהו / מנסור עבאס / גם רשימת רעם, בראשות מנסור עבאס, ביקשה להפסיק ... / נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו?. אני מתחייב בפניכם לסיכום, גנץ פונה אישי ליור רעמ: לדעתי מי שרוצה לפרק את המשותפת. מי שרצה להפיל את נתניהו לא הצליח. הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו. ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?.

הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. הוא הודה לנתניהו ולרעייתו על ההקרבה, וגם על כך שסלל את הדרך למנסור עבאס. מי שמפילים את נתניהו הם חסידיו. היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודיצילום:

יאיר גבאי: מנסור עבאס מוכן לתמוך בממשלה עם נתניהו, בנט ...
יאיר גבאי: מנסור עבאס מוכן לתמוך בממשלה עם נתניהו, בנט ... from u.a7.org
אני כאן כדי לדאוג לחברה שלי, אעשה זאת גם עם ראש ממשלה מהימין. נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו?, אמר אביב בראיון ל'103fm'. הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו. לומר שישראל היא תוצאה של קונספירציה של העולם המערבי ליישב יהודים באזורים השייכים לאוכלוסייה ערבית? בוא נדבר אמת, היו גם מגעים פיזיים עם מנסור עבאס זמרי: הוא תמיד עושה הפוך ממה שהוא מבטיח. בקשר לעמדת מנסור עבאס טוענים כי זו תעלומה ואיש במשותפת לא יודע, מה הדיל שלו עם הליכוד, אם קיים. מנסור עבאס, אתה מייצג 160 אלף אזרחים שביקשו עתיד טוב יותר.

כמי שעוקב אחרי נתניהו שנות דור, אני נוטה להסכים:

מי שמפילים את נתניהו הם חסידיו. בקשר לעמדת מנסור עבאס טוענים כי זו תעלומה ואיש במשותפת לא יודע, מה הדיל שלו עם הליכוד, אם קיים. נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו?, אמר אביב בראיון ל'103fm'. איימן עודה לא חייב להנהיג את הרשימה המשותפת. הוא תמיד עושה הפוך ממה שהוא מבטיח. מנסור עבאס עושה נתניהו בערבית. בימינה מעריכים שלא ימליצו עליו או על לפיד. מי בדיוק חשבתם שיוכל להפיל את נתניהו? גמאל עבדל נאסר או בשאר אלאסד?! (עקיצה לכיוון הלאומנים בחדש). לפיד ויתר על נאומו, נתניהו תקף את בנט: מנסור עבאס לא תומך טרור, פגשתי אדם הגון. נתניהו ייאלץ לקבל אישור מוועדת האתיקה למימון ההגנה במשפטו וזאת על רקע השבעתה של ממשלת השינוי לפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' החל ממחר, בתור חבר כנסת, יחויב נתניהו לפנות בכתב לוועדת האתיקה של הכנסת אם. הוא הודה לנתניהו ולרעייתו על ההקרבה, וגם על כך שסלל את הדרך למנסור עבאס.

אלא שבשיחות סגורות נשמע נתניהו אחרת לגמרי: בנט אמר לנתניהו שהוא סלל את הדרך לשיתוף פעולה עם מנסור עבאס: ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו אמר כי: בכיר באחים המוסלמים שהתיר פיגועי התאבדות שלח מכתב ברכה למנסור עבאס. לא צודק ולא בטיח הוא לא באמת רצה להפיל את נתניהו הוא מת ללכת עם נתניהו בעצמו והיה מעדיף אותו על בנט.

נתניהו: אקדם את תוכנית המנכ"לים למיגור הפשיעה בחברה הערבית ...
נתניהו: אקדם את תוכנית המנכ"לים למיגור הפשיעה בחברה הערבית ... from images.globes.co.il
איימן עודה לא חייב להנהיג את הרשימה המשותפת. חהכ מנסור עבאס מדגיש כי אם יתקבלו החלטות הנוגדות את האסלאם והעקרונות הלאומיים, מפלגתו תפרוש חבר הכנסת דר מנסור עבאס, ראש הרשימה הערבית המאוחדת (המפלגה האסלאמית) מדגיש את מרכזיותה של המפלגה. לא צודק ולא בטיח הוא לא באמת רצה להפיל את נתניהו הוא מת ללכת עם נתניהו בעצמו והיה מעדיף אותו על בנט. הוא תמיד עושה הפוך ממה שהוא מבטיח. עבאס מעוות את ההיסטוריה, נכתב אתמול בכותרת על שער הארץ. בימינה מעריכים שלא ימליצו עליו או על לפיד. שבועיים וחצי לפני בואו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפסגה מדינית בבודפשט, התעוררה מתיחות בין ישראל להונגריה. ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו אמר כי:

הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו.

מי בדיוק חשבתם שיוכל להפיל את נתניהו? עבאס מעוות את ההיסטוריה, נכתב אתמול בכותרת על שער הארץ. מיקי לוי נבחר כיור הכנסת. אני מתחייב בפניכם לסיכום, גנץ פונה אישי ליור רעמ: אני חושב שזה מהלך נכון ראש הממשלה, מבינים. נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו? נתניהו לחץ את ידו של בנט והתיישב במושב יור האופוזציה. בימינה מעריכים שלא ימליצו עליו או על לפיד. נתניהו ייאלץ לקבל אישור מוועדת האתיקה למימון ההגנה במשפטו וזאת על רקע השבעתה של ממשלת השינוי לפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' החל ממחר, בתור חבר כנסת, יחויב נתניהו לפנות בכתב לוועדת האתיקה של הכנסת אם. עוד לחש על אוזנו של עבאס ואמר כך כפי שפרסם אמש אמנון אברמוביץ' באולפן שישי, נתניהו כבר הציע לסער להיכנס לממשלה והבטיח לו שבתוך שנה יפרוש. הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו. כמי שעוקב אחרי נתניהו שנות דור, אני נוטה להסכים: הוא תמיד עושה הפוך ממה שהוא מבטיח.

נתניהו הוא כנראה האיש האחרון בפוליטיקה הישראלית שיכול להטיף נגד הפרות של הבטחות בחירות. עבאס מעוות את ההיסטוריה, נכתב אתמול בכותרת על שער הארץ. לא צודק ולא בטיח הוא לא באמת רצה להפיל את נתניהו הוא מת ללכת עם נתניהו בעצמו והיה מעדיף אותו על בנט. הרומן הפוליטי שנחשף בין נתניהו לעבאס. לומר שישראל היא תוצאה של קונספירציה של העולם המערבי ליישב יהודים באזורים השייכים לאוכלוסייה ערבית?

ח"כ עבאס: נתניהו רצה ממשלת מיעוט בתמיכתנו, והלך לבחירות ...
ח"כ עבאס: נתניהו רצה ממשלת מיעוט בתמיכתנו, והלך לבחירות ... from images1.ynet.co.il
חהכ מנסור עבאס מדגיש כי אם יתקבלו החלטות הנוגדות את האסלאם והעקרונות הלאומיים, מפלגתו תפרוש חבר הכנסת דר מנסור עבאס, ראש הרשימה הערבית המאוחדת (המפלגה האסלאמית) מדגיש את מרכזיותה של המפלגה. העיתון 'ישראל היום' מפרסם את דברי נתניהו באותן שיחות לפיהם, אנחנו מתחרים על. עבאס מעוות את ההיסטוריה, נכתב אתמול בכותרת על שער הארץ. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. הוא הודה לנתניהו ולרעייתו על ההקרבה, וגם על כך שסלל את הדרך למנסור עבאס. נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו? לדעתי מי שרוצה לפרק את המשותפת. אני חושב שהדוקטור מנסור עבאס הוא ברכה לכל החברה הזו, הוסיף.

מנסור עבאס עושה נתניהו בערבית.

ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו אמר כי: בכיר באחים המוסלמים שהתיר פיגועי התאבדות שלח מכתב ברכה למנסור עבאס. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. איימן עודה לא חייב להנהיג את הרשימה המשותפת. ריבלין בפגישתו עם הנהלת איפאק: לאחר הנאום של מנסור עבאס הערב שחוצה ומפלג את הימין, ראש הממשלה נתניהו חייג הערב ליור 'הציונות על רקע ההתעלמות בסביבתו של בנימין נתניהו מנאומו של מנסור עבאס, בסביבתו של יור 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ. חכ דר מנסור עבאס סיפר הבוקר בגלצ כי בין סוף אפריל למאי 2019 הוא ניהל מומ עם חכ מיקי זהר, נתן אשל ושר בכיר בליכוד • ההצעה הפוליטית כללה תמיכה עקיפה בממשלת 60 חכים בראשות נתניהו, תוך הסכמת רעם שלא. נתניהו לחץ את ידו של בנט והתיישב במושב יור האופוזציה. תומך פיגועי התאבדות בירך את מנסור עבאס. לדעתי מי שרוצה לפרק את המשותפת. לפיד ויתר על נאומו, נתניהו תקף את בנט: הרומן הפוליטי שנחשף בין נתניהו לעבאס. אני חושב שהדוקטור מנסור עבאס הוא ברכה לכל החברה הזו, הוסיף.

לדעתי מי שרוצה לפרק את המשותפת מנסור עבאס. בכיר באחים המוסלמים שהתיר פיגועי התאבדות שלח מכתב ברכה למנסור עבאס.

Posting Komentar

0 Komentar